چهل و سومین جشنواره فیلم رشد در ناحیه1 بهارستان به کار خود پایان داد
چهل وسومین جشنواره فیلم رشد
اکران فیلمهای جشنواره رشدچهل وسوم در شهرستان بهارستان
درباره وبلاگ


گروههای آموزشی وپژوهشسرای دانش آموزی شهید شهریاری مفتخر است که در چهارمین سال پیاپی میزبان دانش آموزان ،فرهنگیان واولیاء علاقمند به هنر و فیلمهای جشنواره فیلم رشد می باشد.ضمن خیرمقدم به شما عزیزان امیدواریم خاطرات خوشی همراه با کوله باری از آموخته های مفید و جذاب نصیبتان گردد.
آرشيو وبلاگ

این آیین روز چهارشنبه باحضور تعدادی از مسوولان محلی در سالن مطهری شهرستان بهارستان برگزار شد.



ˈسید مهدی موسویˈ کارشناس مسئول گروههای آموزشی متوسطه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه1 بهارستان در آیین اختتامیه جشنواره از استقبال دانش آموزان ازاین جشنواره تقدیر کرد.

ماشااله درختی مدیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد:180 فیلم در جشنوارهامسال شرکت کرده بود که از بین آنها50 فیلم در قالب های کوتاه و بلند و انیمیشن انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

در مدت پنج روز برگزاری این جشنواره ،فیلمهای برتر جشنواره درچهار سانس از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 17 اکران و در قالب فیلم کوتاه و بلند و انیمیشن که دارای موضوعات دینی ، فرهنگی و آموزشی بودند در سالن همایش کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری شهر گلستان به نمایش در آمدند.

در پایان این جشنواره از برگزیدگان المپیاد حرفه و فن و مسابقات و فعالیت های پژوهشی در پژوهشسرای پسرانه شهید شهریاری حایز رتبه تقدیر شد و فیلم های برتر نیز به نمایش گذاشته شد.

از میهمانان ویژه این مراسم جمعی از فرهنگیان ، خانواده های دانش آموزان ، کارشناسان واحدهای مختلف آموزش و پرورش"آقای بر آبادی ، آقای ملکی ، آقای موسوی "وآقای بهجت مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بودند که در مراسم تقدیر از برگزیدگان حضور داشتند.همچنین در پایان مراسم طبق آراء حاضرین انیمیشن آموزنده ی (( پدر )) به عنوان بهترین کلیپ اکران شده انتخاب گردید که در همین زمینه مسابقه ای تحت عنوان مسابقه ی بهترین برداشت آموزنده نیز برگزار و از بین دانش آموزان پاسخگو به بهترین و کاملترین و گویا ترین برداشت با داوری دانش آموزان و دبیران حاضر در جلسه هدایایی تقدیم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • سر دنده ال ای دی led
  • ردیاب مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چهل وسومین جشنواره فیلم رشد در بهارستان1 و آدرس roshdfestivalb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 8498
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1